"تقاص""تاوان"
هر چه میخواهی نامش را بگذار...
من اما فقط میدانم"خدا"
از اشک های هیچکس ساده نمیگذرد...

این روز ها دور و برت
جایی برایم نیست
چون کهکشانت
پر شده از مشتری هایت:)

ما را در سایت دنیای رویایی من دنبال میکنید
برچسب: نمیگذردجایی,برایم,نیست, نویسنده: بازدید: 32