
می گویند او رفته دیگر پس فراموشش کنچرا نمیفهمند که فراموش نمی شود کسی که اولین بوده اولین عشق اولین تصورات خوب اولین مهربانی اولین تپش قلب اولین یادگاری ها اینها فراموش نشدنیست کاش کمی هم مرا به حاله خودم میگذاشتن تا کمی با یادش آروم بگیرم تا خیالش کنم او را کنارم دلتنگم و این بزرگترین دردم هست چرا ادم ها بجای امید دادن نا امیدت می کنند هرلحظه چرا آدم ها را درک نمیکنم این روزهاxa0 چرا می گویند نمیایی دیگر چرا من باید بی خیالت شوم من و تو عمری با خیاله هم سر کرده ایم و این چیز کمی نیست من میدانم ...
ادامه مطلب