
گفتم: دارم اینجا می پوسم
باید از این خراب شده برم..
گفت: کجا میخوای بری؟!
گفتم: نمیدونم، هرجا غیر اینجا
"یه جای دیگه - "
گفت: واسه تویی که نمیتونی
فراموشش کنی، هیچ جا
"یه جای دیگه - " نمیشه . . .

ما را در سایت دنیای رویایی من دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 104