
xa0 xa0 xa0 xa0 xa0 xa0 xa0 xa0 xa0 xa0 "تقاص"xa0 xa0 "تاوان" xa0 xa0 xa0 xa0 xa0 xa0 xa0 xa0 xa0 xa0 xa0xa0 هر چه میخواهی نامش را بگذار... من اما فقط میدانم"خدا" xa0 xa0 xa0 xa0 xa0 از اشک های هیچکس ساده نمیگذرد... این روز ها دور و برت جایی برایم نیست چون کهکشانت پر شده از مشتری هایت:) ...
ادامه مطلب