
نبــار بــاران نبــار
اینجا کسے هواے دلتنگے ام را نـدارد
میترســم بمــیرد دل تنگـم
و دیگر به بوے نم خاکـت هم زنـده نـشود
نبــار بــارن نبــار
این هوایـت هوایـش را بـه سـرم مـیزند
دیوانه میکنـد مرا خاطراتش
و مـن گوشه اے کز میکنم و میـمرد دلـم
نبــار بــاران نبــار ایـن هوا او را میخواهد

نوشته شده توسط:خودم
دنیای رویایی من...